tirsdag den 9. april 2013

09042013



I onsdags var der generalforsamling i de studerendes råd på mit universitet.
Jeg er nu officielt valgt som formand for DSR, så det bliver et spændende år da jeg ærligt talt ved næsten ingenting om det at være formand.
Det blir pisse godt.

Efter mødet spiste vi pizza som DSR betalte. Booyaah.

Torsdag havde jeg besøg af Emma hvor vi spiste påskechokolade, så Barbie og lavede noget hemmeligt!


Fredag startede Kita 13.1 som jeg har været med til at planlægge som en del af planråddet.

Efter vi havde pakket ud tog Sidsel og jeg en af de første check in vagter.


Being a grown up is hard.

Sascha var sød nok til at bruge lidt af sin tirsdag på at tage nogen voksenbilleder af mig som jeg kan bruge til ID-kort, jobansøgninger osv.


Jeg er SÅ glad for billederne!


Lørdag blev ellers bare brugt på general almindelig rar Kita hygge mens søndag blev brugt på at pakke træffet sammen!



(Billeder taget af Sabrina)


Tak for et hyggeligt Kita træf!

2 kommentarer:

  1. Du skal nok klare at være formand ;) det med at have magt kommer dig meget naturligt skatterknas ;D

    Tak for rigtig hyggeligt træf. Du ser så voksen ud <3
    (især der hvor du leger under Kristina's kjole - super voksen!) hihi

    SvarSlet
  2. HAHA, hvis DSR læste din blog ville de nok fortryde nu. Du er så sød ♥

    Og seriøst, Kristine. Jeg fatter ikke du kan have overskud til at være DSR formand, styre DKos, hjælpe Anime Kita, planlægge SVSCon og mere endnu. Du er fandme alt for sej - det får du af vide for lidt!


    Ps jeg er smadder glad for du kan lide billederne :D

    SvarSlet