mandag den 2. juli 2012

02072012


Selvom jeg var til Lolita meetup i weekenden (hvilket kommer i fremtiden) står bloggen stadig i studenternes tegn!
Fredag d.27 var der dimission på skolen. Min bedstemor var så sød at tage med mig, og efter jeg havde fået overrakt mit eksamens bevis tog vi ned i byen hvor hun gav frokost

Søndag d.1 var min klasse og jeg på studenterkørsel!

(Vi kørte i den samme vogn som Emma!)

Vi startede hjemme hos mig kl.9 sharp og kørte derefter til kl.19, så vi havde mere end 10 timer on the road!


Louise havde lavet en mixed CD, men en million gode numre, så der var sang og højt humør næsten hele vejen!





Der var dog også tid til at slappe af ind imellem al den sindsygt lækre mad.


Ingen studenterkørsel uden ulykker
Søren Nissen fra klassen faldt ned af en trappe og smadrede den ene halvdel af venstre fortand af.


Heldigvis var han tilbage og klar igen efter en times tid på skadestuen.

Det føles rigtig underligt at være 'officielt' og fuldstændig færdig med gymnasiet.

Jeg sendte min ansøgning til universitet i Aalborg i forgårs. 
Så nu er der ikke andet at gøre end at krydse fingre og vente på at fremtiden kommer.



3 kommentarer:

  1. Jeg er så stolt af dig!
    (Og jeg sagde jo, turen ville blive fin <3 )

    SvarSlet
  2. Nu savner jeg også min vogntur :CC
    Og held og lykke med uni, krydser fingre for dig!

    SvarSlet
  3. Lol, samme vogn <3 men en anden kører. Og Aalborg, here we come! :D

    SvarSlet